Voldoende geschikte woningen

Voldoende geschikte woning Tevreden over: • de 175 nieuwe sociale huurwoningen die we opleverden in 2021! • de voortgang van een aantal gecompliceerde grootonderhoudsprojecten in uitvoering, we maakten ruim 500 woningen toekomstbestendig. • de stappen die we zetten in onze acquisitie: meer zicht op kansen voor nieuwbouw. • de ondertekende intentieverklaring voor Bouwstroom Haaglanden. Samen met elf andere SVH-corporaties willen we met slimme oplossingen en samenwerking sneller en goedkoper woningen realiseren. Neutraal over: • de voortgang van gesprek marktpartijen hebben ove Het is positief dat we in ge de stap naar defi nitieve af gezet. • De nieuwe regionale woni ‘Samenwerken aan een so Haaglanden’. We zijn blij d is over concrete aantallen nieuw te bouwen woninge akkoord niet tot de beoog spreiding over de regio. • het (voor het eerst) achter realisatiegraad van ons pl De snelle manier waarop werkwijze hebben aangep marktomstandigheden ste 1 2 3 4

33 Online Touch Voldoende geschikte woningen Home